Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Konto „bez ściemy” dla nastolatków w Banku Zachodnim WBK

Współcześni młodzi ludzie, choć są bardzo aktywni i stale podążają za trendami i nowinkami, mają małe doświadczenia z produktami finansowymi. Dlatego Bank Zachodni WBK od 7 września br. osobom od 13 roku życia proponuje Konto<20. Produkt dopasowany do preferencji i potrzeb młodzieży, łączy komfort użytkowania z edukacją finansową. Prowadzenie konta jest całkowicie darmowe, można z niego korzystać m.in. przez Internet i telefon oraz pozwala na dodatkowe oszczędności.
– Z naszych wewnętrznych badań, doświadczenia i obserwacji wynika, że istnieje spora grupa nastolatków, którzy w ogóle nie korzystają z bankowości – nie mają konta bankowego czy karty płatniczej – choć bardzo by chcieli. To skłoniło nas do przygotowania produktu skierowanego do najmłodszych, ale jednocześnie najbardziej wymagających klientów – mówi Wioletta Kwiatkowska, ekspert w Obszarze Segmentu Klienta Indywidualnego w Banku Zachodnim WBK. – Wiedzieliśmy, że nasza oferta powinna uwzględniać potrzeby wynikające z trybu życia współczesnych nastolatków. Konto bankowe powinno być w pełni mobilne i dostępne z różnych urządzeń, natomiast karta płatnicza powinna umożliwiać młodym dokonywanie płatności za zakupy w sklepach stacjonarnych i Internecie. Na tych podstawowych funkcjach postanowiliśmy się skupić. Ponadto, w wielu przypadkach to właśnie od naszego produktu młodzi ludzie rozpoczną swoją finansową przygodę. Dlatego każdy nastolatek, który się do nas zgłosi, może liczyć na pakiet niezbędnych informacji dotyczących korzystania zarówno z konta, jak i  z karty – dodaje przedstawicielka Banku Zachodniego WBK.
Bez ściemy i bez opłat
Zgodnie z preferencjami nastolatków, prowadzenie Konta<20, jak i wydawana do niego karta, są całkowicie darmowe do ukończenia przez młodych klientów 20 roku życia. Bank nie pobierze również żadnych dodatkowych opłat za wypłaty gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą. Ponadto, konto umożliwia młodym oszczędzanie – pieniądze trzymane na rachunku są atrakcyjnie oprocentowane – na 3% w skali roku za saldo do kwoty 3000 zł. Konto zostało tak stworzone, aby odpowiadało stylowi życia młodych osób – przede wszystkim można łatwo sprawdzić stan rachunku na urządzeniach mobilnych, doładować telefon, płacić zbliżeniowo, robić zakupy w sklepach tradycyjnych i Internecie czy wykonać przelew. Dodatkowo, nastolatkowie mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji organizowanych przez bank. Do 30 września 2016 r., w ramach tzw. usługi moneyback, co miesiąc otrzymają z powrotem na konto 10 proc. kwoty wydanej na bilety do kina i teatru (max. 50 zł miesięcznie). Ponadto nastolatek, który otworzy konto do dnia 31 października b.r., może otrzymać słuchawki marki Philips.
- Przygotowując naszą pierwszą ofertę dla najmłodszych, zadbaliśmy również o edukację. Zachęcając nastolatka do aktywnego korzystania z konta i karty, zwracamy uwagę na bezpieczeństwo dokonywanych transakcji, m.in. na ochronę PIN-u do swojej karty, nieujawnianie danych, na które jest założone konto w banku, czy sprawdzanie listy transakcji. Do edukacji finansowej swoich dzieci zachęcamy także rodziców – im szybciej nastolatek pozna podstawy świata finansów osobistych, tym łatwiej wejdzie w odpowiedzialne dorosłe życie – podkreśla Wioletta Kwiatkowska z Banku Zachodniego WBK.
Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu, regulamin promocji „Konto<20 z upominkiem”, do której Klient może przystąpić w terminie od 7.09.2015 r. do 31.10.2015 r., oraz promocji „Nagroda 10% na karcie MasterCard<20”, do której Klient może przystąpić od 7.09.2015 r. do 30.09.2016 r., których organizatorem jest Bank Zachodni WBK S.A., dostępne są w placówkach Banku, na www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfa danego operatora. Stan na 7.09.2015 r.

Więcej informacji:
Biuro Prasowe
Bank Zachodni WBK
tel.: (+48) 22 586 8040
mobile: 510 028 223
monika.nowakowska@bzwbk.pl