Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0

Bank Zachodni WBK i Comarch i podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.
 
Comarch CRM 2.0 to rozwiązanie kompleksowo wspierające i automatyzujące procesy związane z budowaniem i utrzymywaniem relacji z klientami, z opcją inteligentnych podpowiedzi, zapewniające  personalizację obsługi klienta. Zaletą rozwiązania jest jego intuicyjna nawigacja, przejrzysty interfejs i łatwość obsługi dzięki zastosowaniu unikalnego podejścia do architektury informacji. Comarch CRM 2.0 stworzony został w oparciu o najnowsze technologie oraz Responsive Web Design umożliwiające automatyczne dostosowanie wyglądu do wielkości urządzeń mobilnych, a tym samym udostępnienie rozwiązania użytkownikom korzystającym z tabletów oraz smartfonów dzięki czemu praca doradców oraz dyrektorów, na stale aktualnych danych, staje się możliwa bez konieczności fizycznej obecności w oddziale.
 
Wdrożenie nowego narzędzia CRM w Banku Zachodnim WBK zapewni wyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach, lepsze poznanie potrzeb klienta i jeszcze większe dostosowanie rozwiązań do jego wymagań. To pozwoli bankowi budować silne relacje z naszymi klientami, a także sprawi, że coraz więcej osób i firm będzie wybierało BZ WBK jako swojego partnera w finansach i ubezpieczeniach – mówi Patryk Nowakowski, Dyrektor Obszaru CRM i Rozwoju Systemów w Banku Zachodnim WBK.
 
Jesteśmy przekonani, że dzięki wdrożonemu rozwiązaniu BZ WBK osiągnie zakładane cele i zwiększy zasięg działania, który na dzień dzisiejszy jest już bardzo szeroki – podkreśla Łukasz Grędecki, Dyrektor Produkcji Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.
 
Wykorzystanie nowoczesnych technologii w realizowanym przedsięwzięciu to otwarcie nowych możliwości dla kształtowania procesów biznesowych. To także natychmiastowy dostęp do informacji potrzebnych naszym doradcom do jak najlepszej obsługi klienta – podkreśla Jakub Traczuk, Dyrektor Centrum Kompetencyjnego Integracji Systemów w Obszarze Technologii Informacji
 
Wdrożenie Comarch CRM 2.0 w BZ WBK to z jednej strony potwierdzenie innowacyjności i konkurencyjności naszego rozwiązania, a  z drugiej – co równie ważne, umocnienie współpracy Comarch z Bankiem Zachodnim WBK – mówi Przemysław Drzymała, Dyrektor Sprzedaży Sektora Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch.

Biuro Prasowe
Bank Zachodni WBK
tel. (+48) 22 586 80 40
e-mail:biuro.prasowe@bzwbk.pl