Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Sukces oferty dla młodych – ponad 10 tysięcy nowych kont

Sprzedaż ponad 10 tysięcy Kont<20, w ciągu miesiąca od wprowadzenia do oferty, to wynik więcej niż dobry. Tym bardziej, że nowy produkt jest skierowany do grupy klientów między 13 a 20 rokiem życia. Spore zainteresowanie produktem nie dziwi, a jego atrakcyjność została potwierdzona w niezależnym rankingu przeprowadzonym przez serwis Money.pl. Konto<20 zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu TOP10 w kategorii „Konto dla dzieci, młodzieży i studentów”.
 
– Zaproponowany przez nas produkt spotkał się ze sporym zainteresowaniem młodych ludzi i ich rodziców, którzy zamiast wypłacać swoim dzieciom tradycyjne kieszonkowe, zdecydowali się na nową formę organizacji budżetu nastolatka. Nasi klienci otrzymali nie tylko konto skrojone na miarę ich potrzeb, ale też pakiet niezbędnych informacji dotyczących obsługi rachunku, współpracy z bankiem czy zarządzania finansami – mówi Elżbieta Grodzicka, odpowiedzialna za ofertę kont w Banku Zachodnim WBK. – Cieszy nas także wygrana w rankingu kont dla dzieci, młodzieży i studentów, zrealizowanym przez Money.pl.

Duże zainteresowanie wynika z atutów kont, z których główne to: darmowe prowadzenie, wydawana do niego karta MasterCard<20 umożliwiająca darmowe wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą oraz pełna mobilność. Co więcej, Konto<20 daje młodym ludziom możliwość aktywnego oszczędzania. Pieniądze trzymane na rachunku są atrakcyjnie oprocentowane – na 3% w skali roku za saldo do kwoty 3000 zł. Dodatkowo, nastolatkowie mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji uruchomionych przez bank. Do 30 września 2016 r., w ramach tzw. usługi moneyback, co miesiąc otrzymają z powrotem na konto 10 proc. kwoty wydanej na bilety do kina i teatru (max. 50 zł miesięcznie).

Dzięki elementowi edukacyjnemu, Konto<20 może być dobrym sposobem na odpowiedzialne wprowadzenie dziecka w świat finansów. – Zachęcając nastolatka do aktywnego korzystania z konta i karty, zwracamy uwagę na bezpieczeństwo dokonywanych transakcji, m.in. na ochronę PIN-u do swojej karty, nieujawnianie danych, na które jest założone konto w banku, czy sprawdzanie listy transakcji. Jesteśmy przekonani, że im szybciej nastolatek pozna podstawy finansów osobistych, tym łatwiej wejdzie w odpowiedzialne życie – podkreśla Elżbieta Grodzicka.

Szczegóły oferty, informacje o opłatach, prowizjach i oprocentowaniu, regulamin promocji „Konto<20 z upominkiem”, do której Klient może przystąpić w terminie od 7.09.2015 r. do 31.10.2015 r., oraz promocji „Nagroda 10% na karcie MasterCard<20”, do której Klient może przystąpić od 7.09.2015 r. do 30.09.2016 r., których organizatorem jest Bank Zachodni WBK S.A., dostępne są w placówkach Banku, na www.bzwbk.pl oraz pod numerem infolinii 1 9999 – opłata za połączenie zgodna z taryfa danego operatora. Stan na 25.09.2015 r

Biuro Prasowe
Bank Zachodni WBK
tel. (+48) 22 586 80 40(41)
e-mail:biuro.prasowe@bzwbk.pl