Informacja prasowa starsza niż 1 rok, może zawierać nieaktualne dane. Najświeższe komunikaty prasowe znajdują się tutaj

Aktualne dane dotyczące Santander Bank Polska można znaleźć także na stronie santander.pl

wróć do listy informacji prasowych

Chuck Norris reklamuje kredyt gotówkowy Banku Zachodniego WBK

W tym tygodniu startuje najnowsza kampania reklamowa Banku Zachodniego WBK z Chuckiem Norrisem w roli głównej.

Chuck Norris jest kolejną gwiazdą reklam Banku Zachodniego WBK. Od kilku lat wspólnym mianownikiem kampanii banku jest humor. „Przyjęta przez Bank Zachodni WBK strategia reklamowa jest jednym z wyróżników wizerunkowych naszego banku na polskim rynku. W tegorocznej kampanii zależało nam na zbudowaniu przekazu wokół szybkości oraz profesjonalizmu obsługi – właśnie te cechy uosabia Chuck Norris.” - mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu Banku Zachodniego WBK. „Chuck Norris w Polsce jest postacią kultową, wzbudzającą sympatię i łączącą pokolenia, ikoną–pop kultury. Jego osoba daje ogromny potencjał komunikacyjny – już teraz zauważamy renesans faktów o Chucku.” – dodaje Artur Sikora.

Pierwsze spoty reklamowe z udziałem Chucka Norrisa wspierają sprzedaż kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK. „Chuck Norris jest wcieleniem kluczowego dla osób planujących zaciągnięcie kredytu gotówkowego atrybutu, którym jest szybkość. W przeprowadzonym przez nas badaniu preferencji klientów ponad 40% osób spłacających kredyt gotówkowy wskazało szybkość jego otrzymania jako najważniejszą cechę dobrego produktu. Dlatego decyzja o udzieleniu kredytu gotówkowego przez nasz bank podejmowana jest w zaledwie 10 minut.” – mówi Łukasz Molenda, dyrektor ds. kredytów dla ludności Banku Zachodniego WBK.

Ostateczna wartość oprocentowania kredytu jest ustalana indywidualnie (tzw. individual pricing), na podstawie oceny zdolności kredytowej. Pożyczone od banku pieniądze, w wysokości nawet do 20-krotności dochodów (maksymalnie do 100 tys. zł) można przeznaczyć na dowolnie wybrany cel, a spłacać go od 1 do 72 miesięcy (do 6 lat). Nie jest wymagane wskazanie poręczycieli. Razem z kredytem gotówkowym Bank Zachodni WBK oferuje też pakiet ubezpieczeniowy „Spokojny kredyt”, który daje kredytobiorcom ochronę np. na wypadek utraty pracy lub zdolności do pracy. Jeśli klient wykupi ubezpieczenie, a dodatkowo otworzy w BZ WBK konto „Wydajesz i Zarabiasz Plus” i zdecyduje się na kartę kredytową, może liczyć, że kredyt gotówkowy z Chuckiem Norrisem otrzyma bez prowizji kredytowej. Kredyt można uzyskać składając wniosek w dowolnym Oddziale, przez Internet lub telefon.

„Reklama kredytu gotówkowego to duże wyzwanie. Klientom trudno jest porównać oferty różnych banków gdyż każdy komunikuje inne korzyści. Dlatego wiele osób w pierwszej kolejności rozważa ofertę swojego banku. Naszym celem jest zachęcenie klientów, żeby szukając kredytu gotówkowego zawsze wzięli pod uwagę Bank Zachodni WBK.” - mówi Patrycja Klarecka, dyrektor Departamentu Marketingu banku. – „W kampanii pokazujemy, że każdego klienta traktujemy wyjątkowo - w Banku Zachodnim WBK każdy może być jak Chuck Norris – to nasze motto. Mamy nadzieję, że udało nam się znaleźć właściwe proporcje między klarownością przekazu marketingowego, połączeniem wizerunku artysty z marką oraz sporą dawką rozrywki.”

Bank Zachodni WBK wykorzysta w kampanii tzw. YouTube takeover. W czwartek 23 lutego Chuck Norris na jeden dzień przejmie polskie strony YouTube’a. Kreację do kampanii przygotowała agencja Mather Communications, za produkcję spotów z Chuckiem Norrisem, który wyreżyserował Kjetil Njoten, odpowiada dom produkcyjny RedWorks. Kreację i produkcję kampanii w mediach społecznościowych realizowała agencja Lemon Sky.

Kampania będzie emitowana w telewizji – stacjach ogólnopolskich i tematycznych, internecie, radiu, prasie, w kinach oraz na nośnikach outdoor. Media zaplanował dom mediowy Starcom.

Najnowszy spot Banku Zachodniego WBK: