Polscy producenci żywności poszukają odbiorców w Hiszpanii

W dniach 28-30 listopada br. polscy eksporterzy żywności będą mogli spotkać się w Madrycie z potencjalnymi odbiorcami, w tym z przedstawicielami dużych sieci handlowych działających na rynku całej Hiszpanii oraz mniejszymi dystrybutorami, operującymi na skalę regionalną. Zgłoszenia są przyjmowane do 9 listopada br. Organizatorem wydarzenia jest Bank Zachodni WBK.

Hiszpańska misja gospodarcza jest skierowana głównie do eksporterów produktów łatwych w transporcie, takich jak np.: mięso, napoje (w tym piwa), produkty mleczne, soki, mrożonki, przyprawy czy słodycze. Po stronie hiszpańskiej pojawi się ok. 10 importerów i dystrybutorów, dopasowanych do polskich firm pod względem profilu działalności i ewentualnego zapotrzebowania. Bank Zachodni WBK i Banco Santander España stwarzają polskim producentom szansę poznania się z przedstawicielami sieci regionalnych, co może być optymalną strategią ekspansji w Hiszpanii. Podczas misji firmy z Polski będą miały możliwość zaprezentowania swoich produktów oraz zorganizowania degustacji podczas mini-targów w siedzibie Banco Santander España w centrum Madrytu. W agendzie misji są także spotkania indywidualne przedsiębiorców z hiszpańskimi odbiorcami.

Bank Zachodni WBK zapewnia polskim firmom bezpłatny udział w misji, uczestnicy muszą pokryć jedynie koszty podróży oraz noclegu. Misja jest organizowana we współpracy z Banco Santander España przy specjalnym udziale Wydziału Promocji Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Madrycie oraz centrum biznesowego Busining. Wydarzenie odbywa się w ramach IV edycji Programu Rozwoju Eksportu.

Aby wziąć udział w misji gospodarczej do Hiszpanii należy wysłać maila o tytule „Misja Madryt” na adres finansowanie.handlu@bzwbk.pl. Liczba miejsc ograniczona. Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznego wyboru uczestników wydarzenia ze względu na konieczność zapewnienia jak najlepszego dopasowania firm eksportujących do firm importujących.